26 Mart 2009 Perşembe

Zilleri taktı,çiki çiki yaptı....

Boynundaki yeni zili ile Ginger kafayı yemek üzere.Biyerlerden bir ses geliyor ve sese bir türlü ulaşamıyor.Ulaşamadıkça deliriyor,delirdikçe ulaşamayıp kısır döngünün bi parçası olarak mutsuz mesutsuz alışma sürecine akıp gidiyor...Buradaki asıl mesele benim bu olaydan aldığım haz...Sevgili kedim cebelleşirken,ben o'nun gerçekten küçük bir bebek olduğunu unutmamdan dolayı günbegün artan kızgınlığım bu şekilde huzura ulaşıyor sanırım...Az daha kalkıp göbek atma merasimi düzenleyeceğim sanırım....Efenim hep derler ya...?Olayın derinine inmek lazım...Bilinç altımızda yatan bir türlü kalkmayan gerçekler neler?Çok sevdiğim(!) bi arkadaşın dediği gibi kaşkolu rüzgarda uçuşan biri olamadığım için hiçbizaman bu olayı da şu şekilde açıklamak durumunda olacağım.Efenim şimdi ben burda kapanıp kalmış durumdayım.Kendim de az önce bahsettiğim üzre bi kısır döngünün içinde cebelleşip durduğum için kendi güçsüzlüklerimi,kendi caresizliklerimi,hatta salaklıklarımı ve bunun sonucunda nur topu gibi doğan mutsuzluğumu zavallı bir canlı kedicazın üstünden hunharca ,pirim yaparak gidermeye çalışıyorum.Şekerim büyükler hep doğru dermiş."Güçlü güçsüzü ezermiş".Ah Cem,aynaya bi baksan kendi yüzüne .ıçmak istemiceksin!Düşün yani olayın vahametini...Acizliğimi perçemlemek için Ginger'a yazdığım dörtlüğün güftesini yazmak istiyorum yüksek müsadenizle...Bestesi ile birlikte dinlemek isterseniz eğer yakın zamanda çıkacak olan multi single'ımı beklemek zorundasınız...Kesin bir tarih veremiyorum.Malum küresel ısınma var....Bir tarih veripte ,dediğim tarihte çıkmazsa eğer,sevgili sevenlerimin gözündeki itibarımın sarsılmasını istemem....En yakın zamanda buluşmak dileğiyle....

Adını kahpe koydum Ginger!
Adınııııı Kah-pe koydum Gingeeeer!
Bıraaaaak Öy-le kalsın Ginger...
Bıraaaaak öy-le kal-sııııııın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder